بهونه زندگیم...

بهترین آرزوی هرکسی بودن با بهونه زندگی ، نفس ، عشق و پاره تنشه.

بهونه زندگیم...

بهترین آرزوی هرکسی بودن با بهونه زندگی ، نفس ، عشق و پاره تنشه.

نامرد:((


آدم چقدر میتونه نامرد باشه؟!:((


مگه چیکارش کردم که اینجوری رفتار میکنه؟!


خدایاااااااااااااااااااااااااااااا تنهام نذار دارم میترکم


نظرات 2 + ارسال نظر
مدی سه‌شنبه 21 مهر 1388 ساعت 07:42 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

ناراحت نباش...همسفر منم بی معرفت شده...اما دارم واسش..هر 2 تا گوشیم رو خاموش کردم تا ازم حسابی بی خبر بمونه...تو هم حالش رو یه جوری بگیر...پیش ما بیا

negar پنج‌شنبه 30 مهر 1388 ساعت 05:20 ب.ظ http://WWW.BOLGFA.COM

امروز بعد 4 ماه دیدمش ولی از دور من دیگه تحمل دوریشو ندارم به اینجا پناه اوردم

عزیز دلم پناه همه آدما اون بالاست...
هروقت دلت از دست این دنیا و آدماش گرفت به خدا پناه ببر و باهاش دردودل کن. خیلی آرومت میکنه:) یادت باشه هیچکس واست خدا نمیشه...
دیگه ناراحتی رو دور بریز و با شادی زندگی کن که وقتی باشادی زندگی میکنی اتفاقات قشنگی تو زندگی واست میفته که انتظارشو نداشتی...:)
شاد و پیروز و صبور باش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد