بهونه زندگیم...

بهترین آرزوی هرکسی بودن با بهونه زندگی ، نفس ، عشق و پاره تنشه.

بهونه زندگیم...

بهترین آرزوی هرکسی بودن با بهونه زندگی ، نفس ، عشق و پاره تنشه.

دوران نقااااااااااااااااااااااااااااااااااااهت!!!

حالم بدهههههههه

پس کی قراره حالم خوب شه خدایاااااااااااااااااااااااااااا

دوران نقاهتم خیلییییییییییی طولانی شده اما دست خودم نیس دوسش دارم هنوزم دوسش داررررررررررررررررم

کاش میفهمید نمیتونم فراموشش کنم کاااااااااااااااش میفهمید چقد دوسش داررررررررررررم

خدایااااااااا

نه میتونم درس بخونم نه میتونم تمرکز کنم نه حتی میتونم برم دانشگاه آخه نمیخوام چشمم تو چشمش بیفته و بفهمه هنوز عاشقشم... خسته شدم از فیلم بازی کردن از اینکه وانمود کنم بدون اون خوش میگذره از اینکه وانمود کنم زندگیم خیلییییییی توپ داره پیش میره.....خسته شدم از اینکه نشون بدم ما به درد هم نمیخورییییییییم خسته شدددددددددددددم.....

کاش اینجارو بلد بود کاش میومد نوشته هامو میخوند کااااااااااااااش

خداییییییییییییییییییییییییییییا



نظرات 3 + ارسال نظر
مدی یکشنبه 24 آبان 1388 ساعت 05:29 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

سلام نفس جونم...تو هم که بدتر از من همش تو دوره نقاهتی...الهی که هرچی که خیره برات پیش بیاد و دل نفس من شاد شه...آپ کردم گلم

آمنه یکشنبه 24 آبان 1388 ساعت 08:02 ب.ظ http://mofaghiyat.blogsky.com/

الهی بابا این نه یکی دیگه چیزی که زیاد همین چیزاست ......فکر کنم من یه ده باری عاشق شدم...........زمان همه چیز حل می کنه .......دختر جون

جه جاااالب!!!

مدی چهارشنبه 4 آذر 1388 ساعت 12:19 ق.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

آپم و همچنان دلم گرفته

قربونت برم نبینم دلت گرفته:*

دل منم داغوووووووووووووووون گرفته:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد